Wij zijn in Johannesburg! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu Wij zijn in Johannesburg! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu

Wij zijn in Johannesburg!

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Chiel en Josien

25 April 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo allemaal,
De reis verliep prima, wel werden we in Londen opgewacht en moesten we rennend richting ons vliegtuig. Het eten was prima , het slapen wat minder. Iets eerder dan gepland landden we in Zuid Afrika. Het duurde even voordat we ons vervoer richting het hotel vonden. In hotel vlug onze spullen naar de kamer en op weg naar de fietstocht door Soweto. We moesten een aardige tijd wachten voordat de gids kwam en om half 12 stapte we eindelijk op de fiets. De fietsen waren erg oud, versnelling stond op het lichtste verzet en de banden zacht. Toch hadden we een hele leuke tocht met een leuke enthousiaste gids.We gingen naar alle highlights, maar ook naar een krotten wijk, waar ik met 8 kids " papegaaitje leef je nog " heb gezongen.
Vanavond gegeten in het hotel en nu in bed om wat nachtrust in te halen. Morgen met de auto ( links rijden!) richting het eerste safaripark.
Groetjes van ons beiden.

• 25 April 2015 - 21:16

Marrie:

Gelukkig goed aangekomen en nu eerst uitrusten!! Veel plezier verder.xx

• 25 April 2015 - 21:31

Shaktie:

Lekker uitrusten vanavond en dan morgen weer een frisse, fruitige dag!
    Ik had Arjun aan de telefoon en hij vond het heel lief dat tante Josien een cadeautje was komen brengen! Hij krijgt het op zijn verjaardag dinsdag!
    XX

• 25 April 2015 - 22:19

Joena, Michelle&Pee:

Leuk! nu gaat het beginnen! slaap lekker! en morgen de big 5!
    xxxx

• 25 April 2015 - 22:48

Lies Lu Ro:

Ganmele fietsjes......haha! Mazzelaars!!
    wy het het leuk gevind een update de krij van julle reis na Suid Afrika.. Baie geluk en geniet!! Castle is lekker bier!
    Xxx van ons

• 26 April 2015 - 10:01

Henri:

Goed aangekomen gelukkig en nu genieten van alles. Hoop dat de fietsen niet gestolen zijn, je weet maar nooit daar....hihi.
    Das ff wennen links rijden maar straks weet je niet beter. Heel benieuwd naar de foto's van de safaripark. Have fun en mooie dagen.

• 26 April 2015 - 11:15

Frank Boet:

Geniet bewust.

• 26 April 2015 - 14:23

Jeroen:

Fijndat jullie veilig geland zijn. Ik wens jullie heel veel plezier in dat mooie land. Ik wist niet dat ze links reden !!!!! groeten jeroen
    Ik ga morgen naar Groningen .......... ookleuk

• 26 April 2015 - 16:35

Machteld En Karin:

Fijn dat de reis veilig is verlopen, geniet van alle activiteiten.........pas goed op je spullen, alles vinden ze mooi daar! Liefs

• 26 April 2015 - 16:47

Hannie & Cees:

goed te lezen dat de reis naar omstandigheden goed is gegaan. die slaap hebben jullie na al vast ingehaald. ga vanaf nu heerlijk samen genieten van het mooie land en op zoek naar de Big 5.
    met Stuk gaat het ook prima. het is echt een lieve hond. heeft zijn draai hier ook al gevonden. liefs van ons xx