Komo komo lodge - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu Komo komo lodge - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu

Komo komo lodge

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Chiel en Josien

06 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Hazyview

Nadat wij 3 dagen in het Krugerpark zijn geweest, kwamen we bij het Komo komo reserve. Dit bleek een fantastische accomodatie met super mooi uitzicht en heerlijk eten. In het Krugerpark hadden we heel eel dieren gezien, waaronder groepen olifanten en buffels, wat veel indruk gaf. Ook de zonsopgangen en het ontwaken van de dieren was fantastisch! In het Krugerpark hadden we helaas nog geen leeuwen gezien, maar die kregen we uiteindelijk bij het Komo komo reserve te zien. Daar werd onze big 5 kompleet doordat we een prachtig luipaard bij zijn prooi op een tak hebben zien wakker worden! Al met al een super vakantie , rond de 30 graden en prachtige lodges!

• 06 Mei 2015 - 10:24

Marrie:

En heerlijk weer, hier weer storm geweest!!!!!!

• 06 Mei 2015 - 11:21

Hans Van Belle:

Ziet er goed uit zeg!!
    Hier donder buien, maar wel gezellig met de bevrijdingsfestivals!
    Groetjes vanuit zeeuws-vlaanderen.
    Dolly en hans

• 06 Mei 2015 - 12:34

Machteld En Karin:

Groeten van ons vanaf Kreta, wij zitten hier met de Navah clan, gezellig gisteren Karin d'r verjaardag gevierd met 10 man......en vrouwen, haha
    Kus Machteld en Karin

Maike:

Hmmm klinkt heerlijk! X

• 06 Mei 2015 - 14:27

Joke Hil:

Wat goed te zien dat jullie zo genieten van de reis. Was dit voor de eerste keer naar een afrikaans land?hie is het weer wisselvallig. Gisteren op 5 mei noodweer. Enirme storm en in de kalverstraat in amsterdam 14 gewonden vanwege de storm. On de avond was het 5 mei concert in amsterdam buiten en toen was het weer voorbij de storm en regen en kon alles gewoon doorgaan,
    . Vandaag zojuist gehageld en nu schijnt weer de zon. Geniet nog heerlijk

• 06 Mei 2015 - 15:24

Henri:

Leuk om jullie op deze manier te volgen. Leuke foto', kunnen ook een beetje meegenieten!
    Mooie dagen gewenst en geniet ervan...!

• 06 Mei 2015 - 18:14

Joena:

Kicke!!!!

• 06 Mei 2015 - 20:53

Michelle:

Hebben jullie een optie op dat hutje gedaan! iets meer luxe zou fijn zijn.. dat zwembad graven we later wel uit! maar DOEN! leuk vakantiehuis in een fantastisch land.. Gaaf die foto dat je met die grote lens vanuit die safari auto foto's maakt pap.. stoer! Ennuh.. we zeiden toch.... als je dieren en natuur wilt zien???
    Benieuwd naar de foto van luipaard in boom
    to be continued!

• 06 Mei 2015 - 20:54

Michelle:

vergeet geen billtong mee te nemen voor Puck! oh en Theo lust ook wel een stukkie

• 06 Mei 2015 - 21:15

Ria En Jacq:

Wat heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Hoeveel foto's zijn er inmiddels al gemaakt ;-)