Aan het strand! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu Aan het strand! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu

Aan het strand!

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Chiel en Josien

12 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Durban

Vandaag zijn wij aangekomen vlakbij Durban, in uMhlanga Rocks. Onze bed & breakfast ligt 60 meter van het strand! Vanmiddag hebben we een heerlijke wandeling gemaakt en op een terrasje geluncht.
De afgelopen dagen hebben we nog twee fantastische game drives met gids gemaakt in verschillende parken, ook daar weer aardig wat dieren gezien , waaronder een cheeta, een luipaard, heel veel nijlpaarden en ook een met een kleintje en een grote groep buffels. Morgen gaan wij naar de Drakensberg waar we weer 2 nachten blijven en waar we kunnen wandelen, daarna nog naar het Golden Gate Highlands National Park. Op zaterdagavond vliegen we dan weer naar Nederland, waar we zondagochtend landen.
Nog even heerlijk genieten!
Liefs Chiel en Josien

• 12 Mei 2015 - 21:10

Marrie:

Nou idd nog even genieten, wat is dat snel gegaan dan!
    Maar het is wel een fantastische reis zeg voor jullie!!!!!
    Foto's waren erg mooi!! Maar nu nog even niet aan terugreis denken!!
    Liefs van Mij

• 12 Mei 2015 - 21:50

Hannie & Cees:

ja, zo praat je over een reis van 3 weken en nu alweer over het feit dat jullie aan de terugreis naar Nederland denken. maar als ik zo alle verslagen terug kijk is een ding duidelijk. het is een fantastische reis geweest. alle bekende dieren, de BIG 5 hebben jullie gespot. Drakensberg is natuurlijk ook heel leuk om te bekijken. nog heel veel plezier de laatste dagen. liefs van ons XX

• 12 Mei 2015 - 23:51

Joke Z:

Jeetje gelukkig alles gelezen en hopelijk zaterdag op tijd jullie gras gemaaid. Jullie plant leeft ook nog. Geniet ervan en wat zijn jullie weer een geweldige ervaring rijker. Xx

• 13 Mei 2015 - 15:55

Henri:

Jeetje das snel gegaan zeg. Hoor Chiel nog zeggen dat jullie weg zouden gaan. Maar gelukkig hebben jullie het mooi gehad en veel kunnen vastleggen voor later. Goede reis terug en we zien elkaar weer snel.

• 13 Mei 2015 - 21:47

Joena:

wat een mooie reis zeg...... met dat soort verhalen kan je nog eens thuis komen!

• 15 Mei 2015 - 18:22

Joena:

geniet nog even van het bijzondere Afrika!

• 16 Mei 2015 - 09:36

Jan En Henny:

Nog even een paar uurtjes genieten en dan weer richting thuisbasis. We wensen jullie een hele goede terugreis, lekker slapen in het vliegtuig en een hele fijn terugkomst met mooie verhalen, foto's en video's. We komen ze graag een keer bekijken. Lieve groetjes van ons beiden.