Weer thuis! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Chiel en Josien Gorkum - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Chiel en Josien

18 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Durban

Hallo allemaal,
De wasjes zijn gedraaid, de foto's op de computer en de eerste werkdag weer achter de rug!
Wat hebben wij een fantistische vakantie gehad en een aanrader voor iedereen! Na Durban hebben wij nog 2 locatie's gehad in het Drakensberg. De eerste was een geweldige bungalow met hemelbed, 3 openhaarden en een jacuzzi en ja, ook prachtige bergen om ons heen, waarin wij een mooie wandeling hebben gemaakt. s' Middags heerlijk op ons terras gelegen, want het was weer strak blauw en een graad of 35.
De volgende dag weer iets meer richting J'burg, we kwamen in het Highlands National Park, een park zoals de naam al zegt met super mooie hoge bergen. We meldden ons aan bij de receptie, waar we naar ons huisje werden gestuurd. Dit bleek boven op de berg met het mooiste uitzicht ooit! De volgende morgen om 6 uur op, om mooie zonsopgang foto's te maken!
Wat een super einde van onze vakantie. We reden naar het vliegtuig, leverden de auto in en de vliegreis ging precies volgens schema. Op zondagochtend stonden Michelle, Joena, Pee en Theo ons op te wachten op Schiphol met prachtige bloemen en een mooie tekening!
s'Middags naar de camping, want zoals nog niet iedereen weet hebben wij sinds 5 weken een hond, ons Stuk, zij is een labrador van 10,5 jaar oud. Hannie en Cees waren zo lief om voor haar te zorgen tijdens onze vakantie: nogmaals heel erg bedankt!
Dit is ons laatste bericht: iedereen bedankt voor de reactie's en bij deze nog een paar van onze mooiste foto's!
Liefs, Chiel en Josien

• 18 Mei 2015 - 21:27

Lies En De Jongens:

Gelukkig weer thuis!! Supermooie fotos!!

Dikke kus van ons!!
    Xx

• 18 Mei 2015 - 22:16

Marrie:

Fantastisch dat jullie zo genoten hebben, dat hebben jullie weer binnen!!
    Groetjes xx

• 19 Mei 2015 - 06:42

Machteld:

Hoi Josien en Chiel,
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na zo'n prachtige vakantie.
    Ben benieuwd naar de foto's
    Machteld en Karin

• 19 Mei 2015 - 18:59

Maike:

dat klinkt allemaal heerlijk! welkom in thuis!